Bugün de bunu overthinkledim.Ve dedim ki astroloji kızların tam olarak “kız neşesiiii”.O ses tonuyla okuyunca daha anlamlı olacak her şey.Kızlarım beni anladı bile.Her neyseeee,gelelim konumuza.Peki biz kızlar için “kız neşesi” nedir? Ben başlıyorum izninizle.Ne olursa olsun hayata gülümseyen, o çıkmazdayken bile bir kokteyl içip kendime gelirim diyen, her kaosun içinden de 32 diş gülümseyerek çıkan o güçlü kızların neşesi demektirrr. İşte astroloji de bize tam olarak, “ yıldızlar mı konuşuyor, yoksa biz hayatın sillesini yerken "Amaan canım Merkür retrosudur o" deyip kahkahayı mı basıyoruz? “ dedirttiği noktada devreye giriyor.
Biraz da gerçeklere dönelim. Bir çocuk bizi ghostladığından sonra diyoruz ki, “ayy kesin kova burcu ya da bu dengesizlik şaka mı ikizlerdir bu” diyoruz. Çocuğun dümdüz ilgisizliğini, gökyüzündeki Satürn döngüsüne bağlayıp gıybetin dibine vurunca biiizz... İşte bu tam bir kız neşesi sığınağı! Sorumluluğu kendimizden ve o toksik çocuktan alıp koca gezegenlerin üstüne yıkmak ne kadar da iyi hissettiriyor ama değil mi?
Yaaniii ballı turtam diyeceğim şu ki,bu bir kumarsa biz de bunun bağımlısıyız.Bizim de red flagimiz bu olsun dimi kızlar.Bu kadar kötü bir dünyada iyiliklerin ve neşenin hep var olduğunu hiçbir zaman unutmayalım.Adioss hermanas.
